Jsou SEO optimalizace na Google vyhledávač a SEO optimalizace na WordPress skutečně tím nejlepším řešením?

Pokud chceme aplikovat úpravu internetových stránek firmy pro vyhledávače, je důležité zvolit správný vyhledávač. Rozdíly mezi nimi totiž nejsou pouze v algoritmech, se kterými pracují, a v tom, jak často jsou používané.

Tím hlavním rozdílem, který nás v tomto případě zajímá, je to, že daný výraz nemusí být vyhledáván stejně často v jednom vyhledávači jako v druhém. Vezměme si například pojem „měkké dřevo“. Ve vyhledávači Google to může být velmi často vyhledávaný termín v daném oboru, avšak v Yahoo tomu tak být nemusí.

nápis „Internet marketing“

Je samozřejmé, že celková četnost vyhledávání, tedy kolik lidí tento termín vyhledá v určitém časovém úseku, je také velmi důležitý. I proto jsou především zaměřeny SEO optimalizace na Google, neboť se jedná o obecně nejpoužívanější vyhledávač. Je tedy pravděpodobné, že tato strategie nám přinese nejvíce úspěchů.

Ovšem správný vyhledávač ani zdaleka nestačí. K úspěchu je také nutné mít správně upravenou internetovou stránku. Takovou, která se bude nejen zobrazovat ve výsledcích vyhledávání na jednom z prvních míst, ale i takovou, která i svým vzhledem láká zákazníky ke koupi.

Zde však narazíme na problém, zvláště pokud neumíme programovat. Zde je nám prakticky na nic, že víme přesně, jak by měl náš web vypadat, aby byl úspěšný, když jej neumíme vytvořit. Jistě, můžeme si na tuto práci někoho najmout, ale ne vždy jsou k tomu k dispozici finance.

nápisy SEO a Google

Řešením může být provádět SEO optimalizace na WordPress, což je volně šiřitelný program, který umožňuje plnou úpravu naší webové stránky, aniž bychom museli znát cokoliv z programování. Není tedy pochyb, že se jedná o řešení vhodné pro mnoho především malých podniků, které si vlastního IT specialistu nemohou dovolit.

Není pochyb o tom, že metodika SEO je skutečně účinná. Aby však dosáhla svého plného potenciálu, je potřeba, aby byla udělána kvalitně. Proto se mnoho podnikatelů obrací na profesionální externí firmy. Věřte, že se to nakonec vyplatí.